zaterdag 21 juli 2012

Freubels #1: must love cupcakes!

Enkele jaren geleden ben ik begonnen met het doorneuzen van allerhande boeken over taartjes, cupcakes en meer recent cakepops.
Sinds enkele maanden ben ik echter niet alleen meer bezig met het bakken van baksels maar ook het haken van baksels! Het maken van cupcakes heeft een heel nieuwe dimensie gekregen! And I love it!


 Het begon allemaal met een cupcake van een patroon van Drops Design, m'n eerste 'echte' haakwerkje (althans waar ik tevreden over was).















Al snel kwam daarna mijn tweede versie van de cupcake, namelijk eentje om altijd bij je te houden; een sleutelhanger! Supermakkelijk en superschattig!









Van de week zat ik te overpeinzen wat ik nou met mijn laatste restje Zpaghetti moest doen.. tsja het antwoord lag voor de hand.. Na een mediumsize cupcake en een mini-cupcake.. werd het tijd voor een XL cupcake! En zie hier het resultaat:

Zoet!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten